Monday, July 27, 2009

Hati Di dalam Siapa Yang Tahu

Semalam 27/7/2009, sekali lagi aku pegi ibu pejabat berkaitan dengan urusan tukar pejabat dari KL ke Subang. Sebenarnya hari tu aku dah pergi dan jumpa dengan Encik Azizan tapi belum lagi mendapat kata putus. Bermakna belum ada apa-apa la...tapi yg aku cukup sedihnya, cepat betul berita tersebar...yg tak sedap di dengar ialah Rohaiza tu kabel besar betul...boleh tolak orang lain untuk masuk SJ ni..Apa..kabel besar...ya Allah, aku nak pegi HQ tu pun terketar-ketar, dengan Encik Azizan yang aku tak pernah kenal, aku di kata kabel besar. Itu pun aku pergi sebab pada mulanya nak temankan member aku..so ambik la kesempatan sekali. Sedihnya...tolong la jangan dok buat dakyah macam ni..kesian aku..kalu betul tak pe la.
Tapi aku tau...bila berita ni tersebar,ada "orang" yang tak puas hati. Tak tau kenapa dengan dia ni...Seingat aku, aku tak pernah menyusahkan dia. Tapi dari sumber yang boleh dipercayai orang tu muka dah semacam bila dengar aku nak balik SJ. Kenapa macam ni, aku sedih..memang la aku beria nk balik SJ, tapi aku bukan tolak orang lain untuk kepentingan aku..malah semasa rundingan semalam ini semua pertukaran 3 segi, tak ada masalah apa pun, jadi pada dia atau sesapa sahaja, tolong la faham. Aku bukannya orang yang nak menindas orang lain untuk kepentingan diri.. Sedihnya hati ni...kalau orang yang kita sayang pun dah benci kita..ya masa telah merubah segalanya...

3 comments:

Sally said...

oppss sapa tu...macam boleh agak jer makhluk mana tu..ish ush dia muhasabah diri skit.

princess_eryna said...

sabo jerr ngan org2 itu.....

AkuPunyaCerita said...

masuk negeri la kak haiza....lg best! ada gak geng nak borak, nak merapu...heheheh. masuk negeri eh..ye...ye...ye...