Thursday, January 22, 2009

Aku Terseliuh & Bicara Taksiran

Tanggal 20 Jan 2009 - Jam dah menunjukkan hampir 6.45 pagi. Aku tergesa-gesa menuju ke lif selepas menghantar Awatif kerumah pengasuhnya. Selepas keluar lif aku berjalan laju menuruni tangga dan apabila tiba di anak tangga terakhir...whooop...aku terpelecok kat situ. Aduh sakitnya...nasib baik pagi masih awal dan yang hanya tengok aku jatuh ialah Pak Din yang selalunya akan keluar awal pagi untuk hantar isterinya ke tempat kerja. Sakitnya..ini kali yang kedua aku jatuh dalam tempoh 2 bulan. Hari tu semasa menuruni tangga sewaktu mendukung Awatif lagi tu. Nasib baik waktu tu tak berapa kuat. Aku sepatutnya berhati-hati...namun dalam diam aku bersyukur sebab tak dukung Awatif. Sakitnya kaki kanan aku. Tumit kasut aku pulak dah tercabut. Alahai aku sayang kasut ni...tapi apa nak buat. Tinggal kenangan je la..
Hari ni sebenarnya aku kelam kabut sikt dan nak cepat sebab aku nak pergi Mahkamah Jalan Duta untuk tengok kawan aku buat Bicara Taksiran untuk Proses JDS. Aku perlu belajar dari dia..memandangkan aku pun tak pernah mengendalikan pebicaraan ini. Dalam kepayahan dan dengan kaki yang sakit ni...aku berjaya juga menyaksikan perbicaraan ter
sebut dan yang pastinya bulan April nanti turn aku la pulak...

1 comment:

princess_eryna said...

nasib baik tapak kasut tu jerr yg tercabut...hehheee.... bleh anto g kedai tuh.. repair...